Nowość 2012 r.
Gra strategiczna dla blefujących z poczuciem humoru.
Ciemno, mgła, lodowaty wicher przenika do szpiku kości. Na tle księżyca bezszelestne cienie nietoperzowych skrzydeł… Każdy gracz ma do dyspozycji 8 Duchów – 4 Dobre i 4 Złe. Cel gry to przejęcie Dobrych Duchów przeciwnika, albo pozbycie się własnych Złych. Każdy gracz zna swoje Duchy, ale nie wie nic o Duchach przeciwnika – które są Dobre, a które Złe. Tak to już z Duchami bywa, nigdy nie wiadomo, jakie mają zamiary... Przebiegły uśmieszek, kamienna twarz, ponure oblicze mogą przesądzić o zwycięstwie. Do tego niezwykle proste reguły gry. Urocza gra rodzinna dla tych, którzy lubią się trochę bać i dużo śmiać!
Dwuosobowa gra logiczna, wydana po raz pierwszy w roku 1980. Każdy z graczy kontroluje w niej cztery złe i cztery dobre duchy. Znaczniki zła i dobra są umieszczone z tyłu plastikowych figurek, ukryte przed wzrokiem drugiego gracza. Duszki ustawia się po jednej stronie planszy w dowolnym porządku. W swojej turze można poruszyć jednego z nich o jedno pole w dowolną stronę, ewentualnie zbijając wrogiego ducha po zajęciu jego miejsca.
Celem gry jest pozbycie się własnych Złych Duchów, zbicie Dobrych Duchów przeciwnika lub dotarcie jednym z Dobrych Duchów do narożnego pola po przeciwnej stronie planszy. Znakomita gra strategiczna dla tych, którzy lubią blefować!
- dwustronna plansza
- 16 figurek duchów, w tym:
- 8 niebieskich znaczników
- 8 czerwonych znaczników
- instrukcja
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję