Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » 2 » 3 » Konwój4

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • E-mail:sklep@modeltechnik.pl
  • Telefon12 267 17 57
  • Godziny działania sklepu poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
  • Aktualnie klientów na stronie: 1

Świat gier

alt

Świat puzzli

   alt
KonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwój
KonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwójKonwój

Konwój

Dostępność: Niedostępny

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 9,50 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 11,00 zł
Kurier - 13,80 zł
PACZKA48 pobranie - 17,55 zł
PACZKA24 pobranie - 19,05 zł

Wiek: 10 +

Liczba graczy: 2

Czas gry: 30 - 40 minut

Projektant: Ignacy Trzewiczek

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Zawartość pudełka
  • Recenzje produktu (0)

Nowość 2012 r.

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…

Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…

Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.

Konwój to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…

Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.

Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

  • Instrukcja
  • Talia 35 kart Posterunku
  • Talia 35 kart Molocha
  • 5 kart miast
  • 21 dwustronnych żetonów siły
  • 6 dwustronnych zdolności specjalnych
  • 1 żeton wykorzystanej cechy miasta
  • 4 żetony zniszczonych dzielnic
  • 1 żeton dodatkowej dzielnicy
  • 1 znacznik walki o dzielnicę

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Pozostałe produkty z kategorii
303

303

39,50 zł
Titania

Titania

115,00 zł
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl